總網頁檢視次數

網誌封存

2014年1月16日星期四

天行健 , 自強不息

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
回應讀者 get it 一問 :

http://yamgroup2013.blogspot.hk/2014/01/fibo-time-count.html


這問題不易回答 , 因為可能會誤導蒼生

風水....分遠近 , 分陰陽 ....遠近者 , 時間之 macro 或 micro ....我地已知既係某城市之地域 , 山形 , 水勢...何時而發旺, 但是否代表你都可以旺 , 你可以發呢 , 非也 , 咁即係...你本人要 "應 " 到運 ,先有條件一起去 " 旺 " , 條件不合, 人地旺你唔旺 
 
陰陽者 , 陰宅陽宅之分別 , 據我所知又或我之聽聞 , 陰宅力大而綿 "遠" , 陽宅可改動既不多, 頂多化下煞 , 不過衰既一樣要應....何解呢 ?  因為通常跟住你條命一起因衰運而應 .....係 synergy 效應 , 為人做陰宅既老師父 , 多無好死 , 因為替人搶運是一講求德行之修養 , 如果只為左錢同壞人搶到好運, 咁你話會點呢 ....我聽過前輩講既故仔 , 就係搶到運都冇命享

占星只係一個方便法門 , 以作參考 , 個天俾你懂 , 你亦可以用 , 但你懂多少 , 又係一個 "遠近陰陽 " 既問題 , 君不見唔少在報章寫財經占星既專家 , 佢既 account 輸到嘔 ( 唔好問我點知 , 有盤房朋友開埋佢個名話我知 ) , 所以 , 我亦好少以占星作教材 , 反而以幾何 / 量計入手 , 你要明個天付予俾你既野, 唔一定准許你分俾人 , 呢個係 karma 問題 , 萬事都是 karma / Darma , 最好依法行事啦

凡人所謂想改運 , 只係想 " 唔辛苦 , 就有錢駛 " ....咁同打妄想冇乜分別 , 萬事依緣起而建 , 如果真的可以改運 , 皇朝唔會滅 , 世道唔會改了 , 要明白占星 cycle 既定義 , 本來就正是成住壞空 , 有起有落 , 咁做人又豈能只想永遠都好 , 一不好就去摧運呢, 咁就係逆天而行啦 , 前輩本書講到明....天定勝人 , 你又點大得過個宇宙呢 ?  宇宙係 Mother Matrix , 你只係 subset , 只有狂妄自大既 , 先話可以羸過個天咋

我學佛既因由 , 就係因為睇通了以上所說 , 與其明白了緣起性空 , 你搶幾多野 ...到尾咪又係乜都帶唔走 , 咁不如自自然然 , 輕鬆行事把啦 , 你日日都捐一個幾毫出去 , 咁就係即身成佛 , 種福俾自己將來用既行動了 , 起左善因, 你驚個善果唔來咩 , 如果真的唔來, 咪由得佢囉 , 仲可以去攞番個 nobel price , 推番 Sir牛頓既 action & reaction law 添


做人...最緊要係知足同豁達 , 唔係炆牛腩果 D 支竹呀 ...... 


再唔明, 就睇下我師兄弟陳震南既拙作 , 好多真實個案話你知風水飛星 work 唔 work .....事先聲明 , 我只同師兄係朋友, 與封面上其他人 ( 所謂名家 ) 無關 , 亦唔想有關




Yam



7 則留言:

  1. 多謝這麼詳細的授教 :-)
    你的教導憶起我曾經學過的訓示,
    並放下了某些執念...感激啊!

    依先生文中所言,
    我明白到點解有啲人擁有同樣智識,
    某部份人可以風生水起, 但某部份人仍過着清貧生活。
    一切都是命...

    文中提及的財經占星專家account 輸到嘔一事,
    係咪因為佢將未來發生之事周街唱而遭到此劫?
    但他所做的事只是分享知識, 難道有錯嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有執有悟, 無執無悟, 這是必須過程也罷
      有關分享知識.......知識係兩刄刀 , 對某D人來說.......果D知識可以係累到佢輸身家既因由, 況且 , 人本身福報唔夠厚, 又憑乜同人分享呢.....說到尾, 得一樣......係用者之福報如何而矣......

      刪除
    2. 如果福薄係咪只有靠布施才能補救?

      刪除
    3. 一命二運三風水, 四積陰德五讀書..........布施就係第四.................古人講風水係第三.....我唔認同..........

      刪除
    4. 鄧肇堅捐咁多錢........應該就係受吳師青勸告......越捐越有..........

      刪除
    5. 讀書排第五!
      即係若果條命唔靚的話, 讀幾多書都係屎。 唉.....

      細個嗰陣成日聽到"讀書可改變命運" ,
      我諗呢句說話似係有條友哄細路讀書而作出黎。

      刪除
    6. 讀書...係基本知識 , 越多越好....連 KC 李都要惡補........但有時讀得書多, 會塞左........前幾天就有個碩士走去自殺.....但有一樣我可以肯定既係......讀比唔讀....好.........最緊要係 " 活讀 " ......

      刪除