總網頁檢視次數

網誌封存

2014年12月2日星期二

Fall Winter 2014 Yam Group Workshop Enrollment

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







我  expect 所有 Trader 都會尊重一些特別日子 , 而家全球都轉緊勢頭 , 香港仲由 242 跌左成千多點



http://yamgroup2013.blogspot.hk/2014/11/big-event-happening.html




如果呢 d 日子都唔尊重的話 , Gann 友就真係冇野講了

不過又唔係每一個星象 aspect 都會係 T  ( 趨勢逆轉 )  既 , 有 d 有時會轉勢 , 有 d 又唔會 , 當你做過晒好多統計後 , 就會知 .....要搵出機率既 backtest base 大概係 8 X 8 X 8 X 4 X 3 X 2 份之一


-------------------------------------------------------------------------------



一年一度之 Yam Group Workshop Fall winter  2014 又開始接受報名 , 每年都有兩個主提同一個秘技我會分享出街既 , 今年既主提係 :


Things that they don't want to disclose at Wall Street and Technical Books


1)  Hidden LOGIC /  hidden UNITY  behind price Swing / Movement


Gann 講過如果你要 trade 到得心應手 , 知道市場方向是上是落 , 幾時發生波幅的話 , 就要知道該隻產品既 [特定波動率] , 今年我地既主題就係要去搵出每隻產品既特定波動率 , 作出買賣之決定

2)  Price & Time Divergence 時間價格轉換


市面見到既時間價格轉換方法很多 , 我會以我多年之 Gann style 個人買賣經驗 , 選出最有效之方式去分享


最後.....就係一個 [ 特別技巧 ]  , 去增加你用上面兩樣野既贏面 .......唔講住


今年比較特別既就係 , 我地會增加特別時間去演繹主攻美國夜市之標普炒法 , 以便香港之上班一族 , 可以在夜間搵到多一個據點試做 Part Time trader , 增加另類收入



我地所分享既知識 , 就如你在 Blog 裡所見到 , 並不尋常.....



市場只有低於一成既人可以生存 / 繼續炒賣 , 係因為佢地用既 , 都唔係一般既方法 , 只有掌握獨特有效既方法 , 先可以在市場持續生存


--------------------------------------------------------------------------------




Why choose us  ?   因為我地係香港攪另類分析最有實踐經驗既 Gann Trader .....



有興趣者可 email to  " yamgroup2014@yahoo.com.sg " 索取進一步既詳情




Regds

Yam Chief















3 則留言:

  1. 唔好意思,琴日SEND左EMAIL問詳情,不過未收到回覆,請問係唔係會遲D先覆?
    唔好意思有D心急!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我地截止先一次過覆 email ..........sorry for keep waiting

      Regds
      Yam Group Gann Research
      Yam

      刪除
  2. 多謝 :)唔好意思我太心急 XD

    回覆刪除