總網頁檢視次數

網誌封存

2015年8月5日星期三

係你既 , 無人攞得走

 
 
 
 
 
 
 
 





其實 , 世界上擁有  [  特別智慧  ]  既人很多 , 特別既又以未必可以成功既佔多 , 因為佢地都明白 , 無論佢地有幾叻 , 都叻唔過佢自己 ....我講既係佢地自己前世積落既 [福報] , 何解 ?


我曾在 blog 內提及一位用皇極數 / 易經既朋友 , 佢本來是統計高手 , 因為佢既職業就係要在統計學上 [ 技術性 ] 出術 , 令佢既 client  信服  (   XD  hahahahhah  ) 

 

佢在  [ 賭波 ]  裡統計左多年 , 每年均會得出五至六場高達 200 ~ 600 倍賠率既贏錢機會 , 佢至今尚未發達 , 但亦足可以用賭波嬴到既錢日日靚紅酒送飯 , 大魚大肉.....皆因中過一兩次和味龍 ....


過埋今年 , 佢應該行人生最頂盛既大運 , 但亦由於係咁 , 今年佢健康差得很利害 , 懷疑自己有絕症 , 差到要捉我出去排盤算命限


過到今年 , 佢既統計應該能夠成熟到同我既六神合體一樣 , 開始起到作用了 , 到時 , 用埋我既  Master Time Control 去落注的話..........個世界仲唔係我地既........ hhehehheheheh 

 

細路仔睇到呢個  blog 千祁唔好學 , 因為我地係經過長期既訓練同做左好多暑期  [ 作業 ]  先有咁既後果架 ....


個世界...一定係腳踏實地好架 ....



Yam














沒有留言:

發佈留言