總網頁檢視次數

網誌封存

2015年8月13日星期四

Rebound finished ?

 
 
 
 
HSIF  1 mins chart
 
 
 
 





Rebound 完左   .....24080 ~ 24100  ?



http://yamgroup2013.blogspot.hk/2015/08/which-level.html



如果你聽我講 , 今天只做  Buy side , 已經贏  _  左啦  ( 胡定茵式 conversation )   .........加埋個 speed ......每分鐘行  0.89 點 , 你絕對可以 locate 每個  trend spot ..........


呢 d 先係  Gann _ Stuff   呀..........放大雙 _ 眼睇真 d 啦 ........



唔好俾個  like 舔 _  我呀 .............我怕你 d 口水呀 ...........我情願去  KFC  吃下  finger licking   既  chicken wing



Yam


















7 則留言:

  1. Hi Yam Sir,
    請問個SPEED點定?我試過用今年WS個HIDDEN 同補課時個即時小百科都唔岩.Thanks~

    回覆刪除
    回覆
    1. Intraday 同 swing trade setup 完全係兩回事..........唔好混淆左............所以有 d 人只適合做 swing , 有人只適合做 day trader ...........唔係樣樣都溝得埋.........我就犯賤.........係 [ 兩溝人] ........hhehhehe

      刪除
    2. 俾個貼士你...........speed 係由 astro movement 定出來既................

      刪除
    3. 其實YAM SIR 喺上堂時有講個DAY TRADE 個SPEED 點搵既其中一個方法... XD

      刪除
  2. OH~~咁暫時未涉及到 :) Thanks

    回覆刪除
  3. 以後唔敢畀LIKE...

    回覆刪除