總網頁檢視次數

網誌封存

2015年9月4日星期五

荒謬

 
 
 
 
九月份星歷
 
 
 
 






上便係本月既星歷 , 係咁易就可以圈出十個八個傳統上星占學都關注既所謂 [ 相位 ] , 你可以套入去話邊日同個轉勢有關都得 ...因為市場行幾日就會停一停轉一轉 , 係極之正常既事 ......冇趨勢會一去不回既....... 有既你仲駛做咩 ....


如果你要話星象同市況有關 , 首先你就要做好多 backtest 去證明該星象有 [ 前科 ] ... 即係該星象一出現 , 就會發生某些事件 ...etc


當一想到呢個問題 ....就搵唔到答案了 ....


因為 ....要每一個星象重複地發生 .....係要成 25920 年 ....


冇錯 ....要眾星同樣地在該 [ 宮位 ] 出現同樣既 [ 度數 ]  同  [ 相位 ]  ....係要二萬幾年一次 ....


基於我地冇二萬幾年既歷史市況俾我地去參考同 backtest ...所以....星象影響市場 .....我不能苟同 , 亦基於同樣既立場 , 江恩亦從來冇在書中 [ 正式 ]  描述佢用星做 trade 既方法 ....現在街邊講緊 Gann 用星既人 , 只是穿鑿附會地認為江恩有依賴星象嗟.....


事實是 , 我見到既所謂江恩最準確既預測 ....其實是 Numerology .....信不信由你


如果個天果日有好既星星相位 , 果日個個都中六合彩 ?  .....你信嗎  ?    我有既數據係.....香港每天都有 300 人死亡喎




Yam




















2 則留言:

  1. 何為Numerology? YAM SIR ? ANY EXAMPLE

    回覆刪除
    回覆
    1. http://yamgroup2013.blogspot.hk/2015/09/nikkei-225-geometry.html
      日經呢 d 咪 numerology 囉.........from Plato to wall street 果 d 咪又係...........凡用 [ 數字系列 ] 堆砌出來既就係啦.........

      刪除