總網頁檢視次數

網誌封存

2016年6月14日星期二

假設














我既假設錯得架 , 我唔會 delete 你既 comment .....仲 bad list  埋你唔俾你入 Face 哭架 ....... 放心啦 ....我都冇  [ 哭 ] 


"  哪....向上就會挑戰   205 ....208......又或   210  啦 ......向下就會見  192 , 188 , 同 184 啦 .......要留意既日子有 ....16 , 17 , 23 , 28......呢幾日啦  "   ....幾似六合彩 


呢種水銀射地式既預測 ......真係有用  ?   快 d 開收費  Group 啦 , 咁我先有證據 .....輸打贏要告 Q 你嗎  



Hahahhahah .......




Yam 






5 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘩....咁夜呀...大佬....嚇死我呀 ....我做左好多窺心事架

      刪除
  2. Ha hahahahaha.......Yam sir 你真風趣

    回覆刪除
    回覆
    1. I am serious .....以前曾經有人同我講 ....." 商業競爭 , Its biz ...don't make it personal " .......上一代既錯 , 佢既下一代去還 , 天公地道 , 無人阻得到.....因為係因果 .......係個傻仔唔知定 , 慘做出頭卒

      刪除
    2. Its biz ....don't make it personal .......

      刪除