總網頁檢視次數

網誌封存

2016年12月29日星期四

2017 紫點迷津


















市面上有好多真假占卜 / 命相師 , 往積 / 功力如何 , 未睇之前絕對唔知 ..... 


我不是占卜師 , 我只是 Cycle Finder ......係  [ 人生週期 ]  預見者


在我既 blog 裡面 , 你已經可以絕對睇到我既預測週期往績 , 大至一百幾十年 , 中至某月某日市場轉勢 , 細至邊日邊分鐘見底見頂 .........


即係話 , 我每天都在預測 / 追蹤緊 Cycle , 在大部份情況下 , 有足夠 / 正確之資料 , 我就可以掌握事物  ( 包括人類 )  之起伏週期 , 並足以替你找出你既個人命限 , 生命裡之起 ..承 ..轉..合點 ! 


一年之計在於春 , 每年 , 我都會先替自己  [ 預視 ]  一下來年炒唔炒得 ?  ( 財運 ) , 個人之重要大上大落月份在幾時 ?  ( 最壞及最好之時間 ) , 與及個人之大運會否配合 ?   ( 流年 )  ,  人生之最好大運幾時會來 / 完左未 ?  ( 大批 )  ....... 


天時地利人和 , 能掌握時間 / 運勢者 , 就是決定成功之必要因素 !    可參考我常中之六合彩例子


Yam Group 來年立春 , 將會試辦一個為你在 2017 只點迷津既 22 分鐘  [ 個人獨立面談 ]  約會 ,  詳述 / 推拷以上之重要  [ 人生 / 流年週期 ]  , 有興趣者 , 可 email 至 yamgroup2014 @ yahoo.com.sg  留位  ( 信中請註明 " 2017 新春紫點迷踪 " 約會 ) 


舉辦時間暫定在新春年初八至年二十期間舉行 , 地點則視乎人數而定 , 安排於酒店套房又或私人商務中心舉行 , 新人收費每位 $ 2878  ( Yam Group  舊會員全部享有 75 折 , 而自命運滯倒霉江湖救急者 , 5 折 ..... 唔好亂認 , 替人消災解難錢一定要收 , 況且我係收來派既 , 有因果既  )  


知己知彼 , 百戰百勝 , 在 2017 投資市場裡 , 你會係高手行衰運苦戰  ?  定係低手嬴負碌大勝 ?  ....... 我會話你知 !


預祝各位來年得心應手 , 摩頂炒底 ....到時見 ! 





Regds

Yam Group Gann Research      :  )







.p.s .  基於專業守則 , 一切個人資料 , 只會存放於非上網個人電腦內 , 絕對保密 , 請放心 









7 則留言:

  1. 唔知自己出生個時辰點算..t.t

    回覆刪除
    回覆
    1. 難攪 .....只能用占星中天去看.....唔好攪啦......

      刪除
  2. Send左email 俾你報名啦, yam sir

    回覆刪除
    回覆
    1. Tks ...see u later ....wish U have a prosperous 2017 ! : )

      刪除
    2. Yam sir, 我send唔到個email俾你, 有冇第二個email 報名?

      刪除
    3. Wilson ...blog 頂標題上有另一 email ....你可以 send 去果道 ......

      刪除
  3. yam sir, 你係咪覆左我EMAIL
    手快快清JUNK MAIL BOX 全部DEL晒.
    T_T能否RESEND PLS....

    回覆刪除