總網頁檢視次數

網誌封存

2017年3月20日星期一

8 天短炒 轉勢日













http://yamgroup2013.blogspot.hk/2017/03/vs_19.html


除左 90 天 daycount  ,  仲有呢個 , 就係有人成日賣弄既幾天轉勢日短炒法 .....

方法係以之前底頂距離  8 日  ( 自然日 )   time frame 長度去衡量現在可能係短期底或頂去投機用 ......只宜非常貼市之投機者 ......有利潤即收 .......

所以有人成日叫你有就平倉啦 ........贏幾十點就平 .........仲要加句  [ 反之亦然 ] .....就一定岩啦 

其實呢 d skills 係要配合好多野先用得好 , 而佢就建議新仔去用 , 即係叫佢地去送死 ......

我公開佢既目的 ......得一個 .......因為係我以前教既野呢 ......... 我地有晒時間証人去証明 ........我亦講過只要有學員損害了成個 group 既利益的時候 , 我就會咁做 , 你地以後响街見到佢 ....識做啦 !


I keep my words.......But U don't .........sorry ......

Success is only for decent one 



Yam 








2 則留言:

  1. 回覆
    1. 果位 A 君只係我初班學生 , 佢既徒弟阿虫只係過去演講會既坐上客 ....兩件都係垃圾 ....一擔擔

      刪除