總網頁檢視次數

網誌封存

2017年3月16日星期四

小念頭 ~ 別想太多




















詠春最利害的地方 , 就是短打 , 盤肘 ....只要不斷以短距離盤著對方手肘 , 跟著去感覺對方的郁動 , 你便能以最快之反應作出突圍 , 受傷程度亦是最小的 


本月走勢盤了七個圈 , 先以大成交量上衝 , 我地故且唔理佢係咪真突破 , 畢竟 , 被盤了七個圈既人總會迷失 , 期指場內迷失者就一定會被宰殺 , 呢個幾乎係 [定理] , 宰殺就一定激起重浪 , 動力足以令旁觀者驚慌 ....

我等在場內多年 , 已經冇乜野可以我驚訝 , 反而我地每每在驚訝中加倉 .....總之 , 眾人不敢前行 , 你就應該加馬 ....我冇話相反理論一定岩 , 但只要管理好風險 , 呢種機會 , 實在難能可貴 ......總好過一個星期得三四百點啦 !


明白左自己跟唔跟 , 就要量度下跟到邊 ....當大戶在 182 開始買野 , 214 係第二次買貨 .....依江恩比例 , 三分法足以令指數去到 246 ...如果係再上 ....就係 278 ......睇路啦 


大勢成立左就唔需要理乜野轉勢日 .....阻住自己食大茶飯啦傻仔 




Yam 









2 則留言: